24h Pogotowie Komputerowe
Na terenie Warszawy, Pruszkowa, Piaseczna, Konstancina Jeziornej, Góry Kalwarii oraz ich okolic oferujemy usługę tzw. "24h Pogotowia Komputerowego". W przypadku nagłej awarii sprzętu jesteśmy w stanie dojechać do Państwa w ciągu nie dłuższym niż 3 godziny i zająć się problemem.
W praktyce w przypadku lżejszych awarii komputer jest gotowy do pracy w dniu zgłoszenia.
Bez wychodzenia z domu, bez zabierania komputera do drogiego serwisu (gdzie czas oczekiwania na naprawę to często kilka dni roboczych lub dłużej), rozwiążemy u Państwa w domu lub siedzibie firmy wszelkie problemy związane z komputerem oraz sieciami komputerowymi LAN / WLAN.
Oferujemy pełen zakres usług teleinformatycznych w tym między innymi:
-) Instalacja oraz konfiguracja systemów operacyjnych;
-) Usuwanie wirusów i robaków komputerowych;
-) Zabezpieczanie sprzętu komputerowego przed ingerencją z sieci;
-) Diagnozowanie i konserwacja sprzętu komputerowego;
-) Profesjonalne odzyskiwanie danych ze wszystkich nośników pamięci;
-) Oczyszczanie i defragmentacja dysków twardych w celu przyspieszenia ich pracy;
-) Trwałe usuwanie danych cyfrowych ze wszelkich nośników przy wykorzystaniu profesjonalnego oprogramowania oraz urządzeń magnetycznych;
-) Projektowanie i budowa sieci strukturalnych;
-) Instalacja dostępu do internetu oraz jego rekonfiguracja (Zmiana dostawcy usług internetowych, zmiana sprzętu sieciowego, problem z połączeniem z siecią, itp.);
-) Instalacja peryferii sieciowych (Hub, Switch, Router);
-) Zarządzanie bezpieczeństwem infrastruktury teleinformatycznej oraz sieciowej;
-) Analiza sieci pod kątem bezpieczeństa;
-) Doradztwo w zakresie IT (analiza umów informatycznych, kontraktów pracowniczych w zakresie zagadnień informatycznych)
-) Doradztwo w inwestycjach teleinformatycznych;
-) Konserwacja i modernizacja sprzętu teleinformatycznego;
-) Profesjonalna utylizacja zużytego sprzętu teleinformatycznego;
-) Archiwizacja danych (jednorazowa, cykliczna) - również prowadzona zdalnie na życzenie klienta;
-) Helpdesk i szkolenia dla pracowników w zakresie teleinformatyki oraz bezpieczeństwa sieciowego;
-) Zabezpieczenia i konfiguracja sprzętu wykorzystywanego przez dzieci (blokada nieporządanych treści, nadzór pracy dziecka)
-) Profilaktyka i usuwanie awarii;
-) Okresowe przeglądy i serwis sprzętu drukującego;
-) Dostawy sprzętu i materiałów eksploatacyjnych;
-) Monitoring infrastruktury IT;
-) Inne --> ZAPYTAJ