24H Pogotowie Komputerowe - PSCO - Profesjonalne Usługi Informatyczne 24h

Idź do spisu treści

Menu główne

24H Pogotowie Komputerowe

Oferta
 

24h Pogotowie Komputerowe


Na terenie Warszawy, Pruszkowa, Piaseczna, Konstancina Jeziornej, Góry Kalwarii oraz ich okolic oferujemy usługę tzw. "24h Pogotowia Komputerowego". W przypadku nagłej awarii sprzętu jesteśmy w stanie dojechać do Państwa w ciągu nie dłuższym niż 3 godziny i zająć się problemem.
W praktyce w przypadku lżejszych awarii komputer jest gotowy do pracy w dniu zgłoszenia.
Bez wychodzenia z domu, bez zabierania komputera do drogiego serwisu (gdzie czas oczekiwania na naprawę to często kilka dni roboczych lub dłużej), rozwiążemy u Państwa w domu lub siedzibie firmy wszelkie problemy związane z komputerem oraz sieciami komputerowymi LAN / WLAN.


Oferujemy pełen zakres usług teleinformatycznych w tym między innymi:

-) Instalacja oraz konfiguracja systemów operacyjnych;
-) Usuwanie wirusów i robaków komputerowych;
-) Zabezpieczanie sprzętu komputerowego przed ingerencją z sieci;
-) Diagnozowanie i konserwacja sprzętu komputerowego;
-) Profesjonalne odzyskiwanie danych ze wszystkich nośników pamięci;
-) Oczyszczanie i defragmentacja dysków twardych w celu przyspieszenia ich pracy;
-) Trwałe usuwanie danych cyfrowych ze wszelkich nośników przy wykorzystaniu profesjonalnego oprogramowania oraz urządzeń magnetycznych;
-) Projektowanie i budowa sieci strukturalnych;
-) Instalacja dostępu do internetu oraz jego rekonfiguracja (Zmiana dostawcy usług internetowych, zmiana sprzętu sieciowego, problem z połączeniem z siecią, itp.);
-) Instalacja peryferii sieciowych (Hub, Switch, Router);
-) Zarządzanie bezpieczeństwem infrastruktury teleinformatycznej oraz sieciowej;
-) Analiza sieci pod kątem bezpieczeństa;
-) Doradztwo w zakresie IT (analiza umów informatycznych, kontraktów pracowniczych w zakresie zagadnień informatycznych)
-) Doradztwo w inwestycjach teleinformatycznych;
-) Konserwacja i modernizacja sprzętu teleinformatycznego;
-) Profesjonalna utylizacja zużytego sprzętu teleinformatycznego;
-) Archiwizacja danych (jednorazowa, cykliczna) - również prowadzona zdalnie na życzenie klienta;
-) Helpdesk i szkolenia dla pracowników w zakresie teleinformatyki oraz bezpieczeństwa sieciowego;
-) Zabezpieczenia i konfiguracja sprzętu wykorzystywanego przez dzieci (blokada nieporządanych treści, nadzór pracy dziecka)
-) Profilaktyka i usuwanie awarii;
-) Okresowe przeglądy i serwis sprzętu drukującego;
-) Dostawy sprzętu i materiałów eksploatacyjnych;
-) Monitoring infrastruktury IT;
-) Inne --> ZAPYTAJ

Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego